Een camping beoordelen? Ja, graag!

18 oktober, 2017

Tegenwoordig kan je heel makkelijk je mening kwijt over een product of een bedrijf, positief of negatief. Bedrijven vinden positieve reviews en klantbeoordelingen een toegevoegde waarde, want daarmee wordt aangetoond dat het aangeboden product of dienst kwalitatief in orde is. Als het goed is beschouwt een bedrijf ook een negatieve beoordeling als waardevol; daarmee kan het product of de dienst worden verbeterd. Hieronder lees je alles over hoe wij met campingbeoordelingen omgaan.

Winactie

Aangezien wij graag de mening van jullie, kampeerders, horen, hebben we een heuse winactie opgezet. Als je vòòr 1 november 2018 een campingbeoordeling plaatst op Eurocampings.nl maak je kans op een 2-persoons hangmat inclusief standaard t.w.v. € 233,-! Maar hierbij gebruik van de code: HNGM5.

Vertrouwen in reviews

Wist je dat bijna alle consumenten eerst online reviews lezen voordat ze iets kopen of boeken? Het is ook wel logisch, want als je een prachtige camping ziet, wil je er ook zeker van zijn dat je hier een fijne vakantie zult beleven. De meeste mensen vertrouwen deze reviews net zo sterk als de aanbevelingen van vrienden, familie of collega’s.
De uiteindelijke scores die bij een camping worden aangegeven op Eurocampings, is het gemiddelde van alle beoordelingen die zijn gegeven. Daarnaast kan je ook scores bekijken en geven op verschillende onderwerpen, waaronder het sanitair, klantvriendelijkheid van het personeel, de kampeerplaats en de omgeving van de camping. Zo wordt er een betrouwbare score gevormd over een camping.Beoordelingen van gezinnen

Negatieve reviews werken positief

Het klinkt misschien raar, maar een negatieve klantbeoordeling op social media of op een website, kan positief werken. Het is namelijk zo dat het overgrote deel van de mensen de beoordelingen meer vertrouwt als er positieve en óók negatieve opmerkingen tussen staan. Mensen denken namelijk vaak bij alleen maar positieve beoordelingen dat de reviews niet echt zijn. Alle beoordelingen die binnenkomen op Europcampings.nl worden door ons handmatig bekeken voordat ze op de website worden geplaatst. Zowel negatieve als positieve reviews worden geplaatst. Maar bij bijvoorbeeld kwetsend of obsceen taalgebruik kiezen wij ervoor om deze niet te plaatsen.Positieve én negatieve beoordelingen

Jouw mening is goud waard

*Winactie gesloten* Een review of beoordeling is dus erg belangrijk bij het boeken van een geschikte camping. Jouw mening is goud waard. Althans, misschien geen goud, maar een eerlijke mening achterlaten op Eurocampings.nl is wel een hangmat waard! Dus heb je een fijne (of minder fijne) vakantie gehad op een camping in Europa? Laat dan je campingbeoordeling achter op Eurocampings.nl met de code HNGM5 (in het vakje Promotion code) en maak kans op een kleurrijke tweepersoons hangmat inclusief standaard van hangmatgigant.nl t.w.v. € 233,-. Hoe het verder werkt? Dat lees je hier. De winnaar krijgt begin november 2018 bericht.

Wil je geen kampeernieuws meer missen? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief van Eurocampings!

• Auteur: Lucia

10 Reacties

1. Wij zijn onderweg naar onze ACSI eindbestemming L’Amforo.
    Onderweg hebben wij 4 ACSI campings aangedaan,waarvan de laatse er wel zeer negatief ovenuit stak.
    Dit is Camping Le Rebau,Rue de Rebau, 34290 Montblanc.
    De 1e aanblik was zeer onverzorgd, het zwembad nagenoeg leeg met kikkers errin er omheen tussen de tegel halve meter hoog onkruid, sanitair werd niet schoon gemaakt wasbak vol met haren .
    Een heel deel was dicht geheel verwaarloosd.
    De oude dame van de receptie/ eigenares? woont op het terrein.
    Opzich is van deze camping iets heel moois te maken als het eens goed een onderhouds beurt krijgt.
    Ons cijfer voor deze ene nacht was hooguit een 3 op de schaal van 10.
    Een bezoek van ACSI consulent zou goed zijn.

• Beste Robert,

Dat klinkt inderdaad minder prettig. Onze inspecteurs zijn inmiddels weer op pad. Ik geef uw reactie door aan de inspecteur die deze camping zal bezoeken. Ik wens u nog een fijn vervolg van de kampeervakantie.

Met vriendelijke groet,
      Marieke

2. Camping klein brabant in valthermond (drenthe)
    Gewoon heerlijk in Nederland, kleine rustige camping, genieten van rust en natuur geweldige service en sanitair dat 3x per dag word schoon gemaakt! Echt op en top!

• Dat klinkt als een heerlijke plek 🙂

3. Frankrijk, Rieux Le Pelleport, les mijeannes. 2 nachten hier gestaan, in 2 dagen niets aan sanitair gedaan, dat na weekend best vies was. Zelf gemeld dat er een dode salamander in een douche lag.
    Heggen niet geknipt, gras op plaatsen niet gemaaid.

4. Camping armanello in benidorm daar is echt alles slecht eten personeel erg onvriendelijk en de beheerder heeft geen geluid verschrikkelijk nooiiiiit meer dan zijn er zeker veel leukere campings in benidorm

5. Camping les Chirats
    17690 Angoulins
    Frankrijk

Toegangsweg heel smal, plaatsen zijn rustig niet heel groot sanitair is redelijk en schoon

Camping restaurant slecht . Eten taai en smakeloos, entrecote erg taai, eigenaresse onvriendelijk en altijd haast

• Beste Rien, wat vervelend dat de camping niet was, wat je gehoopt had. Deze camping hebben wij ook niet op onze website staan. Je zou kunnen overwegen om de review ook op Zoover te zetten bijvoorbeeld.

Met vriendelijke groet,

Lucia

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *